TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Regulamin

Zasady dodawania wpisów 

a.     Wybór odpowiedniej kategorii 


Przy dodawaniu strony do katalogu ważne jest, aby wybrać odpowiednią kategorię. Jeśli strona zostanie dodana do zdecydowanie niewłaściwego działu, może zostać zawieszony przez moderatora.
Wybór kategorii powinien być odzwierciedlony w treści dodawanego serwisu. Musi być jak najbardziej zbieżny. Odpowiednią kategorię można wybrać stosując jedną z trzech czynności:

Jeśli nie jesteś pewien czy Twoja strona pasuje do wybranej przez Ciebie kategorii, to sprawdź jakie strony są już dodane do danej kategorii. Jeśli są one tematycznie związane z Twoją, oznacza to, że jest to właściwa kategoria.

Wpisz w wyszukiwarkę katalogu (jeśli katalog takową posiada) słowo lub frazę kluczową najbardziej odpowiadającą tematycznie Twojej stronie. Wyświetlą Ci się strony związane z tą frazą. Sprawdź do jakich kategorii dodane są owe strony. Kategorie, które najczęściej się powtarzają są odpowiednie dla Ciebie.


b.     Tytuł strony


Tytuł strony najczęściej jest anchor linkiem do Twojego serwisu. Może być nią nazwa firmy lub slogan, który będzie odzwierciedlać zakres działalności firmy. Powinien być zwięzły.Ograniczenia dotyczące tytułu strony:


  • tytuł nie może być ciągiem słów kluczowych,

  • nie może być pisany WYŁĄCZNIE DUŻYMI LITERAMI,

  • nie może zawierać znaków specjalnych jak @,#,$,%,^,> itp. ,

  • nie może zawierać wielokrotnych powieleń znaków np. !!!!!!!, aaaaaaa itp.

  • nie może być reklamą/ofertą,

  • nie można podawać w tytule żadnych danych kontaktowych.

  • maksymalna długość tytułu to 50 znaków 


c.     Opis strony


Opis strony powinien zawierać w zależności od rodzaju minimum:


  • darmowy i mini - 250 znaków

  • standard - 500 znaków

  • premium - 1000 znaków


Opisy powinny być pisane zgodnie z polską pisownią. Należy konstruować poprawne zdania, używać wielkich liter tam gdzie się powinno oraz używać znaków interpunkcyjnych. Należy zadbać o to, żeby zdania były poprawne stylistycznie i ortograficznie. 


Ograniczenia dotyczące opisu firmy:




  • opis nie może być ciągiem słów kluczowych,

  • nie może być pisany WYŁĄCZNIE DUŻYMI LITERAMI,

  • nie może zawierać wielokrotnych powieleń znaków np. !!!!!!!, aaaaaaa itp.

  • maksymalna długość opisu zależna jest od wybranego pakietu


d.     Rodzaje wpisów



Wpis darmowy:
Nie ma żadnych ukrytych kosztów lub okresowych abonamentów. Obowiązkowy link zwrotny.
 
Wpis Mini:
Całkowity jednorazowy koszt to 2,50 zł brutto. Nie ma żadnych ukrytych kosztów lub okresowych abonamentów.

Wpis Standard:


Całkowity jednorazowy koszt to 5,00 zł brutto. Nie ma żadnych ukrytych kosztów lub okresowych abonamentów. Wpis standard charakteryzuje się wyższą akceptowalnością wpisu, możliwością usunięcia reklam. 

·          Wpis Premium:


Całkowity jednorazowy koszt to 10,00 zł brutto. Nie ma żadnych ukrytych kosztów lub okresowych abonamentów. Wpis charakteryzuje się rozbudowanymi możliwościami dodawania wpisu poprzez wbudowany edytor, najwyższą akceptowalnością wpisu, możliwością edycji wpisu oraz usunięcia reklam we wpisie, możliwością usuwania komentarzy. 


e.     Modyfikacja i usunięcie wpisu


Wpis Bezpłatny,  Mini i Standard nie pozwala na późniejszą edycję wpisów możliwe jest tylko jego usunięcie i ponowne dodanie.

Modyfikacja lub usunięcie wpisu jest możliwa po przesłaniu maila na info@firma-wnecie.pl z aktualnym tytułem wpisu i informacją o zakresie modyfikacji lub prośbą o usunięciu, ze skrzynki mailowej która została dodana we wpisie.


Ze względu na bezpieczeństwo danych oraz umuśnlne działanie konkurencji maile z prośbami z innych skrzynek mailowych będą brane pod uwagę.
 




f.     Akceptacja wpisów


Wpisy akceptowane są średnio raz w tygodniu, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu.


g.     Gwarancje i wyłączenia odpowiedzialności


Usługi świadczymy przy wykorzystaniu uzasadnionego pod względem handlowym poziomu umiejętności i zaangażowania. Mamy nadzieję, że korzystanie z nich będzie przyjemne. Mimo to nie możemy w związku z Usługami złożyć pewnych obietnic. Właściciel serwisu nie składa żadnych konkretnych obietnic związanych z usługami, innych niż wyraźnie wymienione w niniejszych warunkach oraz warunkach dodatkowych. Na przykład nie określamy żadnych swoich zobowiązań w zakresie treści znajdujących się w usługach, konkretnych funkcji, niezawodności ani dostępności usług, jak również możliwości spełnienia przez nie potrzeb użytkownika. Usługi są świadczone „w takim stanie, w jakim się znajdują”. W niektórych jurysdykcjach przewidziano konieczność udzielenia pewnych gwarancji, na przykład do rozumianej gwarancji wartości handlowej, przydatności do określonego celu lub nienaruszania praw. W zakresie dozwolonym przez prawo wyłączamy wszystkie gwarancje.
 

h.     Odpowiedzialność za Usługi


Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za utracone zyski, przychody ani dane, straty finansowe, szkody pośrednie, szczególne, wtórne ani moralne, a także odszkodowania z tytułu strat moralnych. Całkowita odpowiedzialność Własciciela serwisu z tytułu wszelkich roszczeń na mocy niniejszych warunków, w tym z tytułu wszelkich dorozumianych gwarancji i rękojmi, jest ograniczona do kwoty zapłaconej nam przez użytkownika za korzystanie z usług (lub, jeśli podejmiemy taką decyzję, ograniczona do ponownego świadczenia przez nas usług użytkownikowi). W żadnym przypadku Właściciel serwisu, jej dostawcy ani dystrybutorzy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty bądź szkody, których nie można przewidzieć przy zastosowaniu uzasadnionych środków.
 

i.      Korzystanie z Usług w firmie


Jeśli usługi są używane na rzecz firmy, firma ta akceptuje niniejsze warunki. Firma zobowiązuje się chronić i zabezpieczać Właściciela serwisu przed wszelkimi roszczeniami, pozwami i działaniami, które wynikają z korzystania z Usług lub naruszenia niniejszych warunków bądź są z nimi związane. Obejmuje to ochronę przed wszelką odpowiedzialnością i wydatkami powstałymi w wyniku roszczeń, strat, szkód, pozwów, wyroków, kosztów postępowania sądowego i opłat za obsługę prawną.
 

j.      Informacje o niniejszych warunkach


Możemy modyfikować niniejsze warunki oraz wszelkie warunki dodatkowe dotyczące Usług, aby na przykład uwzględnić zmiany wprowadzone w przepisach prawa lub Usługach. Należy regularnie sprawdzać te warunki. Informacja o zmodyfikowaniu warunków zostanie opublikowana na niniejszej stronie. Informacja o zmodyfikowaniu warunków dodatkowych zostanie opublikowana w odpowiedniej Usłudze. Zmiany nie obowiązują wstecz i wchodzą w życie natychmiast po opublikowaniu. Jeśli użytkownik nie akceptuje zmodyfikowanych warunków Usługi, musi przestać z niej korzystać. Jeśli wystąpi sprzeczność między niniejszymi warunkami a warunkami dodatkowymi, w danym zakresie obowiązują warunki dodatkowe. Jeśli użytkownik nie będzie przestrzegać niniejszych warunków, a my nie podejmiemy natychmiast odpowiednich działań, nie oznacza to, że rezygnujemy z jakichkolwiek przysługujących nam praw (na przykład umożliwiających nam podjęcie działań w przyszłości). Jeśli okaże się, że określonego warunku nie można wyegzekwować, nie będzie to miało żadnego wpływu na pozostałe warunki.

Informacje zbierane w celu monitorowania i dostosowywania (cookies)


„Cookies” („ciasteczka”) to małe pliki tekstowe, przesyłane przez stronę internetową na państwa komputer po to, by umożliwić mu zapamiętanie poszczególnych informacji o sesji połączenia internetowego. Państwa komputer będzie udostępniał informacje zawarte w „cookies” wyłącznie stronie internetowej, z której one pochodzą; nie może o nie występować żadna inna strona internetowa. Są dwa rodzaje „cookies”: 


Związane z sesją – są one utrzymywane tylko w czasie, w jakim jest uruchomiona przeglądarka. W momencie zamknięcia przeglądarki „cookies” są kasowane. Strony internetowe mogą wykorzystywać „cookies” związane z sesją ze względów technicznych, np. aby umożliwić lepszą nawigację na stronie albo aby umożliwić państwu dostosowanie swoich preferencji związanych z korzystaniem ze strony.

Trwałe – tego rodzaju „cookies” są zachowywane na twardym dysku użytkownika w celu określenia, którzy użytkownicy są nowi na stronie, a którzy wracają; dla powracających użytkowników są one potrzebne do zablokowania powtarzających się zaproszeń.




Jeśli nie życzą sobie państwo, żeby na państwa komputerze przechowywane były „cookies” - trwałe czy też związane z sesją - możecie państwo wyłączyć cookies w swojej przeglądarce. Nadal będziecie państwo mieli dostęp do wszelkich informacji i zasobów na naszej stronie. Jednak wyłączenie „Cookiem” może mieć wpływ na funkcjonowanie niektórych stron internetowych. Proszę mieć świadomość, że wyłączenie „cookies” w przeglądarce będzie miało wpływ na funkcjonowanie „cookies” na wszystkich innych odwiedzanych przez państwa stronach.




Jak włączyć obsługę plików cookie w swojej przeglądarce?




Podajemy instrukcję jak włączyć obsługę plików cookies w następujących przeglądarkach:




Internet Explorer 7 dla systemu Windows 




·         Kliknij u góry okna Internet Explorera na: Narzędzia




·         Kliknij następnie: Opcje internetowe




·         Kliknij kartę: Prywatność




·         Kliknij: Zaawansowane




·         Wybierz: Zastąp automatyczną obsługę plików cookie




·         Wybierz: Zaakceptuj i kliknij: OK




Firefox 3 dla systemu Windows 




·         Kliknij menu Narzędzia




·         Kliknij: Opcje




·         Na górnym panelu kliknij ikonę: Prywatność




·         Ustaw opcję Program Firefox na wartość: będzie używał ustawień użytkownika




·         Wybierz: Akceptuj ciasteczka z innych witryn i upewnij się, że jest ustawione na: Aż wygasną




Google Chrome dla systemu Windows 




·         Wybierz klucz, ikona w prawym górnym rogu




·         Wybierz: Ustawienia




·         Kliknij na: Pokaż ustawienia zaawansowane...




·         Kliknij przycisk: Ustawienia treści w sekcji Prywatność




·         Zaznacz: Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie i kliknij: OK




Internet Explorer 6 dla systemu Windows 




·         Kliknij u góry okna Internet Explorera na: Narzędzia




·         kliknij polecenie: Opcje internetowe




·         Wybierz kartę: Prywatność




·         Przesuń suwak ustawień do pozycji: Akceptowanie wszystkich plików cookie




·         Kliknij: OK




Opera 9 dla systemu Windows 




·         W przeglądarce Opera kliknij menu: Narzędzia




·         Kliknij polecenie: Preferencje




·         Kliknij kartę: Zaawansowane




·         Z menu po lewej wybierz: Ciasteczka i zaznacz opcję: Akceptuj ciasteczka.




·         Kliknij: OK




Safari dla systemu Apple OS X 




·         Kliknij: Safari menu




·         Kliknij: Preferencje




·         Kliknij: Bezpieczeństwo




·         W polu Akceptuj pliki cookie wybierz: Zawsze




Firefox 3 dla systemu Apple OS X




·         Przejdź do menu rozwijanego "Firefox"




·         Wybierz opcję: Preferencje




·         Kliknij ikonę: Prywatność




·         Ustaw opcję Program Firefox na wartość: będzie używał ustawień użytkownika




·         Upewnij się, że Akceptuj ciasteczka z innych witryn niż odwiedzane jest zaznaczone

Projektowanie stron © 2012      Skrypt oparty na Arfooo
Wpisz warunki korzystania z katalogu Thumbnail Screenshots by Thumbshots